Saturday, 7 May 2011

happy mama's day

heyyaaa readers!

hamboihh, lame beno cik ratu x menaip kat sini. busy beno ke cik ratu oii? busy dgn ape gamaknye ye. hihi.
cik ratu ni kn kadang2 rajin. kadang2 malas. kadang2 je la kn. tapi saat ni cik ratu rase rajin sikit.
tu yg rase nk membebel je ni. dengo ye cik ratu nk membebel ni.


cik ratu memang tau yang hari ibu minggu kedua bulan Mei. tau tu cik ratu x lupe.
tapi bile dh masuk minggu kedua hari jumaat, cik ratu kira ok lagi 2 hari menjelang hari ahad.
semalam cik ratu dh mula keliru bile cik ratu on9 facebook.
cik ratu usya la facebook. hadoii, ramai beno dh wish ni.
setau cik ratu hari ahad. tapi kenapa hari sabtu ramai betul dh wish.
cik ratu msg la kawan cik ratu, die pon dh confused dh. same2 dh confused.
tapi cik ratu fikir la mungkin diorg saje nk wish awal2.
kasi gempak sikit kan, baik cik ratu wish mase dalam perot lagi. lagi gempak. hihi.
esok nye (ahad) cik ratu sampaikan la kad and ucapan pd mama cik ratu.
mama cik ratu senyum2 pulak. aiseeehhh. hihi.
malam nnt cik ratu nak bawak mama cik ratu makan lah.
sape nak ikot? geleng kepale. hihi.


kepada mama:
kakak nak ucapkan selamat hari mama. kakak tau kakak banyak buat salah kat mama. kakak selalu x denga cakap mama. kakak kn anak degil. lain kali kakak akan usaha lagi untuk buat mama happy. kakak nak mama bangga dengan kakak. kakak sayang mama. kakak nak mama selalu ada dengan kakak sampai bila2 walaupun kakak dh kawen or tak duduk 1 rumah dengan mama. mama dh banyak bersusah payah besarkan kakak dan didik kakak sampai sekarang. love you, mama!


selamat hari ibu pada semua ibu, bakal ibu, ibu mertua di dunia....
sayangilah ibu anda walau dimana anda berada....



No comments:

Post a Comment