Monday, 21 March 2011

Extraordinary new footage from Japan

cik ratu baru lepas search video mengenai tsunami yang melanda Jepun di Youtube. terlalu banyak video. bloggers mesti dah penah tengok pon kan video tsunami sebelum ni. kat berita ada, youtube, CNN, macam2 lagi. kalau bloggers masih ingat, akhir tahun 2004 tsunami telah melanda. kali ni awal tahun 2011, tsunami melanda lagi. nauzubillah. macam2 kejadian dah berlaku sekarang. cik ratu nak share video ni. mari kite tengok sama2.





cepat je air mengalir. nak lari mesti x sempat bg sesape yg ade kat jalan raya tu. kesian cik ratu tengok. kita doakan semoga bumi kita dalam keadaan baik. dengan doa, insyallah semua akan berubah. teruskan dekat diri dengan Allah. amin..

salam ikhlas, cik ratu.

No comments:

Post a Comment